دانشگاه حقوق انگلستان

همان‌گونه که میدانید پیروی از قانون و اجرای دستورات آن یکی از وظایف همگانی ما است و همچنین قانون را می‌توان پلی میان مردم و دولت دانست که روابط اجتماعی مردم را کنترل کرده و به بهترین نحو ممکن، نظم را اجرا می‌کند؛ اما برخی از مواقع، مانع یا مشکلی برای اشخاصی به وجود می‌آید که لازم است وکیل یا شخص حقوقی را استخدام کرده و به حل مشکلات بپردازد. به همین منظور برای دانشجویانی که به این مبحث علاقه دارند و می‌خواهند گره از مشکلات مردم بازکرده و حق آن‌ها را به بهترین شکل ممکن دریافت کنند، بسیاری از دانشگاه‌های دنیا به پذیرش و تربیت این دسته از نیروی کار پرداخته‌اند.

همواره تحصیل در انگلستان یکی از آرزوها و اهداف دانشجویان خوش‌ذوق و باهوش بوده است. یکی از رشته‌های بسیار مهمی که در دانشگاه‌های دولتی و خصوصی انگلستان تدریس می‌شود و هرساله دانشجویان بین‌المللی زیادی برای آموزش در مؤسسات آموزش عالی انگلیس وارد این کشور می‌شوند، رشته حقوق نام دارد.

در این مقاله می‌خواهیم آشنایی‌های لازم را درباره تحصیل در دانشگاه حقوق انگلستان(THE UNIVERSITY OF LAW) به شما بدهیم تا با شناخت بیشتری بتوانید مسیر زندگی خود را مشخص نمایید.

معرفی و شرایط پذیرش دانشگاه حقوق انگلستان

قبل از اینکه به معرفی و آشنا کردن شما با شرایط پذیرش دانشگاه حقوق انگلستان بپردازیم، باید گفت که قانون مجموعه‌ای از قوانین است که توسط دولت یا نهادهای اجتماعی خاص، وضع شده‌است. هدف از وضع قانون ایمن نگه داشتن همه، تشویق مردم به عمل عادلانه، حل و فصل اختلافات و مجازات افرادی است که به آن عمل نمی‌کنند. به همین منظور وزارت آموزش‌وپرورش هر کشور تصمیم گرفته است تا به تربیت اشخاص حقوقی بپردازد تا مشکلات را در این زمینه کنترل کرده و به حل آن‌ها بپردازند.

همان‌گونه که می‌دانید کشور انگلیس، سرزمینی بسیار قانون‌مند است که آن را می‌توان مدیون دانشگاه حقوق این کشور دانست.

دانشگاه حقوق انگلستان که با نام انگلیسی THE UNIVERSITY OF LAW شناخته می‌شود، یک دانشگاه خصوصی بوده که ساختمان مرکزی آن در شهر گیلدفورد واقع شده است. این دانشگاه با ارائه مدرک حقوق به علاقه‌مندان باهوش به بهترین نحو ممکن با استفاده از اساتید و تجهیزات مجهز به تربیت دانشجویان بومی و بین‌المللی باهوش پرداخته است. همچنین می‌توان دانشگاه حقوق انگلستان را به عنوان بزرگ‌ترین مرکز آموزش حقوق انگلیس و منطقه یاد کرد. لازم به ذکر است که دانشگاه حقوق انگلیس در سال ۱۸۷۶ فعالیت خود را آغاز کرده و از همان موقع تا کنون یکی از برترین موسسات حقوق به شمار می‌آید.

نکته قابل‌توجه درباره دانشگاه حقوق انگلیس این است که طبق گزارش‌های به دست آمده در سال ۲۰۱۷/۲۰۱۶ حدود  ۲۳ هزار دانشجوی مهاجر این دانشگاه را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کرده‌اند. حقوق یکی از رشته‌های محبوبی است که دولت انگلستان و آموزش و پرورش این کشور، طیف وسیعی از مزایا و رفاه را برای محصلان این کورس، فراهم کرده است و باعث شده تا تحصیل در رشته حقوق در انگلستان به یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز تبدیل شود.

 در رابطه با شرایط پذیرش و تحصیل در دانشگاه حقوق انگلستان لازم است تا مدارک موردنیازی که دانشگاه از شما درخواست کرده است را برای موسسه آموزش عالی حقوق انگلستان ارسال نمایید. این مدارک عبارت‌اند از:

  • ارائه مدارک ۱۲ ساله تحصیلی به‌خصوص مدرک دیپلم که در کشور خود دوره‌های آن را گذرانده‌اید؛
  • کسب نمره حداقل ۶ در آزمون‌های تخصصی زبان که شامل آزمون TOEFEL و IELTS می‌شود؛
  • ارائه انگیزه نامه؛
  • داشتن تمکن مالی کافی جهت توانایی در پرداخت هزینه‌های زندگی در انگلستان و پرداخت شهریه دانشگاه.

در صورت داشتن تمامی این موارد، شما می‌توانید درخواست خود را برای تحصیل در دانشگاه حقوق انگلستان ارائه داده و در صورت پذیرش در اسرع وقت به دانشگاه مراجعه کرده و به تحصیل و کسب علم مشغول شوید.

هزینه تحصیل در دانشگاه حقوق انگلستان

در این بخش از مقاله که توسط موسسه مهاجرتی استادی پلن برای شما عزیزان مهیا شده است به بررسی هزینه تحصیل در دانشگاه حقوق انگلستان که دو بخش هزینه تحصیل و همچنین هزینه زندگی را شامل می‌شود، خواهیم پرداخت و شما را با بازه حدودی قیمت شهریه و هزینه مسکن و خورد و خوراک، آشنا خواهیم کرد.

در قدم اول باید گفت که بسته به وضعیت شما برای مثال سطح علمی شما و میانگین نمراتتان و همچنین اینکه شما به عنوان دانشجوی انگلستان، عضو اتحادیه اروپا و دانشجوی بین‌المللی قصد تحصیل در دانشگاه حقوق انگلیس (THE UNIVERSITY OF LAW) را دارید متفاوت بوده و هزینه تحصیل در دانشگاه حقوق انگلستان برای همگان یکسان نیست.

 برای مثال می‌توان گفت برای تحصیل و کسب مدرک حقوق در دوره کارشناسی لازم است تا مقدار  ۱۳ هزار یورو را به صورت سالیانه به دانشگاه پرداخت نمایید. لازم به ذکر است که هزینه تحصیل در دانشگاه حقوق انگلستان در دوره کارشناسی ارشد و دکترا متفاوت بوده و مبلغ‌های پرداختی شما افزایش می‌یابد که شما برای دانستن مقدار دقیق آن می‌توانید با دانشگاه حقوق انگلیس ارتباط برقرار کرده و از جدیدترین لیست هزینه تحصیل در دانشگاه حقوق انگلستان مطلع شوید. همچنین لازم است بدانید که مقدار شهریه با دریافت بورسیه تحصیلی به شکل قابل توجه‌ای کاهش می‌یابد.

در دانشگاه حقوق انگلستان (THE UNIVERSITY OF LAW) دوره‌های آنلاین نیز برگزار می‌شود که شما می‌توانید برای تحصیل با شرایط کاملاً آنلاین، اقدامات لازم را انجام دهید و مقدار هزینه تحصیل در دانشگاه حقوق انگلستان به صورت آنلاین به منظور هر ترم که مدت زمان آن یک ساله است مقدار  ۹ هزار یورو در نظر گرفته شده‌است.

در رابطه با هزینه زندگی که یک مسئله بسیار قابل توجه در دوران تحصیل در انگلستان است باید گفت که هزینه‌های زندگی در انگلستان ارزان نیست و شما بسته به محل زندگی خود در این کشور لازم است به طور میانگین بودجه ۱۵۰۰ یورو را به صورت ماهیانه که برای هزینه مسکن، خورد و خوراک و رفت و آمد تعیین شده است را در نظر داشته باشید.

شرایط کار پس از تحصیل در دانشگاه حقوق انگلیس

همان‌گونه که می‌‌دانید کشور انگلستان یکی از برترین کشورهای جهان بوده که در وضعیت اقتصادی بسیار مناسبی قرار گرفته و کار کردن در این کشور می‌تواند زندگی فرد را متحول کرده و کیفیت باورنکردنی به آن ببخشد. افرادی که قصد تحصیل دانشگاه حقوق انگلیس را دارند و می‌خواهند پس از دریافت مدرک در این کشور ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کنند باید یک سری نکات را مدنظر داشته باشند.

به همین منظور دولت انگلستان برای افرادی که در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد قصد کار در این کشور را دارند به مدت ۲ سال به آن‌ها ویزای کاری اعطا می‌کند؛ اما برای مقطع دکترا این مقدار به مدت یک سال افزایش یافته و ویزای کاری آن‌ها به مدت ۳ سال تمدید می‌شود. لازم به ذکر است که شما برای دریافت اقامت کاری نیاز به تمکن مالی دارید تا پیشنهاد شما موردقبول دولت انگلستان واقع شود.

شرایط اخذ بورسیه دانشگاه حقوق انگلستان

دانشگاه حقوق انگلیس شرایط ویژه‌ای را برای دانشجویان باهوشی که قصد تحصیل در این موسسه آموزشی را دارند در نظر گرفته تا با استفاده از بورسیه تحصیلی که هدف آن مدیریت برنامه‌های مالی است، هزینه تحصیل در دانشگاه حقوق انگلستان و همچنین هزینه زندگی را به طرز قابل توجه‌ای کاهش دهد.

با توجه به اینکه بسیاری از دانشجویان بین‌المللی خواهان این برنامه هستند به همین منظور لازم است تا در اسرع وقت از شرایط بورسیه دانشگاه حقوق انگلستان که هر ساله با توجه به شرایط تغییر می‌کند از طریق وب‌سایت یا ایمیل مطلع شوید و نسبت به ارسال مدارک خود اقدام نمایید.

 جهت دریافت بورسیه تحصیلی در این رشته در انگلستان لازم است نمرات بالایی را در دوره تحصیلی کشور خود کسب کرده باشید تا بتوانید با دیگر دانشجویان مهاجر جهت کسب بورسیه تحصیلی به رقابت بپردازید.

تحصیل در رشته حقوق در انگلستان

رشته حقوق که یکی از رشته‌های کاربردی در سراسر جهان محسوب می‌شود در انگلستان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و علاوه بر دانشگاه حقوق انگلیس می‌توانید در دانشگاه‌های کمبریج و آکسفورد به تحصیل مشغول شوید.

برای اینکه اطلاعات بیشتری را درباره در دانشگاه حقوق انگلستان (THE UNIVERSITY OF LAW) به شما بدهیم، باید گفت که شما می‌توانید در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و همچنین دکترا به تحصیل در رشته حقوق بپردازید که در نهایت می‌توانید با استفاده از این دوره‌های حرفه‌ای به وکالت پرداخته و پرونده‌های مردم را در دادگاه‌ها در دست بگیرید یا اینکه توسط مؤسسات دولتی استخدام‌ شده و خدمات حقوق دولتی را انجام دهید.

لازم به ذکر است در این دانشگاهمی‌توانید دوره‌های کارشناسی متنوعی را در این رشته اخذ کرده و به تحصیل مشغول شوید که این دوره‌ها در رشته‌های حقوق، تجارت، جرم‌شناسی و پلیس خلاصه شده‌اند تا یک تجربه علمی هیجان‌انگیز و متنوع را داشته مهارت‌های تخصصی حقوق را آموزش ببینید تا بتوانید به آرزوهای خود دست یابید.

سخن آخر

همان‌گونه که گفته شد دانشگاه حقوق انگلستان (THE UNIVERSITY OF LAW) یک دانشگاه خصوصی است که برترین شرایط تحصیل در رشته حقوق را برای شما عزیزان که قصد ادامه تحصیل در یک کشور پیشرفته‌ای همچون انگلیس را دارید را مهیا کرده است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر در این رشته و زیرشاخه‌های آن در دانشگاه حقوق انگلیس به وب‌سایت دانشگاه مراجعه کرده و از آخرین شرایط و قوانین آگاه شوند.

می‌دانیم که هزینه تحصیل و زندگی در کشوری همچون انگلستان بالا است و شما نیاز به تمکن مالی هستید اما با دریافت بورسیه تحصیلی می‌توانید هزینه تحصیل در دانشگاه حقوق انگلستان را کاهش داده و شرایط را به نفع خود تمام کنید.

در صورتی که نیازمند به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع هستید می‌توانید با کارشناسان مجرب استادی پلن تماس حاصل نموده و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید سپاسگزاریم.

منابع

https://www.durhamisc.com/blog/why-study-law-in-uk

https://www.mastersportal.com/articles/2070/why-study-for-a-law-degree-in-london-in-2021.html

https://www.law.ac.uk/study/undergraduate/course-fees-and-funding/#:~:text=Tuition%20Fee%20Support,attend%20a%20part%20time%20course.

https://www.law.ac.uk/study/scholarships-bursaries/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان
موسسه مهاجرتی بین المللی پهنه بیکران علم